RĪGAS DAUGAVGRĪVAS PAMATSKOLAS KARJERAS NEDĒĻA 2022:
Klase | Kas?
Pasākuma nosaukums |
Kur? Kad? | Par ko?
Pasākuma īsa anotācija |
1.A
|
Klases stunda „Manu vecāku profesijas” | 13.10.2022. | Skolēni stāsta par savu vecāku profesijām. |
Latviešu valodas stundā | 19.10.2022. | Skolēni runā par skolas darbinieku profesijām un skolas profesiju daudzveidību. | |
Klases stunda “Mana sapņu profesija” | 20.10.2022. | Bērni dalījās ar savām sapņu profesijām un mēs mēģinājām noskaidrot katrā superspēku, ko arī attēlojas zīmējumos klasē. | |
1.B | Klases stunda: “Es un mani dotumi “Es varu! Es protu!”” | 19.10.2022.
202.kab. |
Mācīt izprast saistību starp izglītību, profesiju un nodarbinātības iespējām.
Apzinās savas stiprās un vājās puses, kā arī savas intereses un spējas. |
2.A | Mācību ekskursija “Iepazīšanas ar profesijām ugunsdzēsējs un ziepnieks” | 29.09.2022.
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (Jaunpils iela 13) |
Iepazīstināt bērnus ar dažādām profesijām: ugunsdzēsējs un ziepnieks. |
2.A | Esmācosdomāt par savunākotni.
|
19.10.2022.
217.kab. |
Mīklu atpazīšana par profesiju elementiem.
Skolēni zīmē par savu nākotnes profesiju. Stundas beigās skolēni prezentē savu zīmējumu, stāstot par to un kāpēc izvēlas šo profesiju. |
2.B | Mācību ekskursija “Iepazīšanas ar profesijām ugunsdzēsējs un ziepnieks” | 29.09.2022.
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (Jaunpils iela 13) |
Iepazīstināt bērnus ar dažādām profesijām: ugunsdzēsējs un ziepnieks. |
Esmācosdomāt par savunākotni.
|
20.10.2022.
216.kab. |
Mīklu atpazīšana par profesiju elementiem.
Skolēni zīmē par savu nākotnes profesiju. Stundas beigās skolēni prezentē savu zīmējumu, stāstot par to un kāpēc izvēlas šo profesiju. |
|
3.A | Klases stunda „Manu vecāku profesijas” | 18.10.2022.
|
Projekta darbs. Katrs skolēns iepazīstinās ar savu vecāku profesiju. |
Mācību ekskursija uz šokolādes ražotni Pūre | 30.09.2022. | Iepazīšanās ar šokolādes ražošanās darba vietu. | |
3.B | Klases stunda „Manu vecāku profesijas” | 18.10.2022. | Projekta darbs. Katrs skolēns iepazīstinās ar savu vecāku profesiju. |
Mācību ekskursija uz šokolādes ražotni Pūre | 30.09.2022. | Iepazīšanās ar šokolādes ražošanās darba vietu. | |
4.A | Klases stunda: “Talants un vienotība”
|
03.10.2022.
313.kab. |
Skolēni saskata savus talantus, novērtēt otra talantus. Par ko katrs var kļūt. |
Klases stunda: “Izjūtas, vajadzības, uzņēmējspējas un sadarbošanās”
|
17.10.2022.
313.kab. |
Zināšanu, prasmju, attieksmju un rakstura īpašību kopums, kas nepieciešams veiksmīgas karjeras veidošanai, ko sekmīgi var attīstīt skolā un ārpus skolas visos vecuma posmos. | |
Ekskursija uz “Namdara darbnīcu”
|
29.09.2022. | Iepazīšanās ar namdara darbu. | |
4.B | Klases stunda | 10.10.2022
214.kab. |
Manu vecāku profesijas. |
Klases stunda | 17.10.2022
214.kab. |
Skolēni prezentē savu sapņo profesiju. | |
5.A | Klases stunda: Profesija “Stomatologs”,
lekcija |
18.10.2022.
|
Saņemt jaunu informāciju par profesiju “Stomatologs”. |
Klases stunda: Manu vecāku profesija | 22.10.2022.
|
Skolēni stāsta par savu vecāku profesijām. | |
6.A | Klases stunda: Manu vecāku profesija | 12.10.2022. | Skolēni prezentē savu vecāku profesijas un darba pienākumi. |
Klases stunda: “Kas es vēlos būt nākotnē?” | 19.10.2022. | Nodarbībā skolēni formulē savas vērtības, intereses, superspējas, sadarbojas, vingrinās izteikt savu viedokli, uzklausīt | |
6.B | Klases stunda: “Profesiju daudzveidīgā pasaule” | 10.10.22. | Paziņot par karjeras iespējam Latvijā, veicināt prasmes, kas būs nepieciešamas skolēniem karjeras veicināšanai. |
Klases stunda: “Man ir ideja un es varu to īstenot”
|
17.10.22. | Iepazīstināt skolēnus ar idejas radīšanas procesu no 0 līdz pirmajam prototipam, veicinot sadarbības prasmes,
radošumu un problēmas risināšanas prasmes, kā arī spēju strādāt ar ierobežotiem resursiem un laiku. |
|
7.A | “Manas domas par karjeru” – klases stunda | 303.kab.
12.10.22. 8.30 – 9.10 (1.stunda)
|
Kompetences: digitālāpratība un kritiskādomāšana
Forma: diskusija Izmantojot www.menti.com skolēni atbildēja uz jautājumiem: Vai tu jau domāja par savu nākotnes profesiju? -Kādas profesijas tev patīk? – Vai tev ir dzīves mērķis? – Vai mācība skolā tev var palīdzēt profesijas izvēlē? – Kas tev motivē veiksmīgi mācīties? – Novērtē savu attiecību pret mācībām! Pēc tām kopā ar skolēniem apspriedām atbildēs. Katram bija iespēja izteikt savu domu. |
“Jaunrade un uzņēmējspēja” (Karjeras nedēļas ietvaros) | 303.kab.
17.10.22. 12.50 – 13.30 (5.stunda) |
Kompetences: dzīvespratība, sadarbība, kritiskā domāšana.
Forma: diskusija un grupu darbs. Kopā ar skolēniem apskatījām video fragmentu, lai uzzinātu kas ir jaunrade un uzņēmējspējas. Jaunrade un uzņēmējspēja – YouTube Skolēni grupās izdomāja, kādu firmu vai uzņēmum viņi prot atklāt mūsu rajonā (nosaukums, logotips, darbības veids, aktualitāte). |
|
8.A | Klases stunda
“Mana sapņu profesija” |
04.10.2022.
311.kab. |
Skolēni prezentē savu sapņo profesiju. |
Klases stunda „Manu vecāku profesijas” | 19.10.2022.
311.kab. |
Skolēni stāsta par savu vecāku profesijām, papildina stāstu ar atbilstošiem zīmējumiem. Kā rezultāts – izstāde klasē. | |
8.B | Klases stunda: “PAR KĀDU ES KĻŪTU?” – Formula “Es gribu-es varu-man vajag”
Profesijas izvēle – likteņa izvēle. Tests. |
18.10.2022
106 kab. 13.35-14.15 |
Sniegt zināšanas par karjeras iespējam Latvijā, veicināt prasmes, kas būs nepieciešamas skolēniem karjeras veicināšanai.
|
Projekts “Esi brīvprātīga darba veicējs” Pasākums “Rudeņtiņš -bagāts vīrs”
|
14.10.2022
Skolā 11.00-13.00 |
8.-9.klašu skolēni iepazīstas ar latviešu tradicionālajiem rudens svētkiem, gatavojas pasākumu vadīt 1.-3.klašu skolēniem. Radošās (superspēju) dabnīcas. Dāvanā magnētiņi. | |
9.A | Izglītības iespējas Latvijā.
|
12.10.2022
106 kab. 14.20-15.00 |
Sniegt zināšanas par karjeras iespējam Latvijā, veicināt prasmes, kas būs nepieciešamas skolēniem karjeras veicināšanai. |
Projekts “Esi brīvprātīga darba veicējs” Pasākums “Rudeņtiņš -bagāts vīrs” | 14.10.2022
Skolā 11.00-13.00 |
8.-9.klašu skolēni iepazīstas ar latviešu tradicionālajiem rudens svētkiem, gatavojas pasākumu vadīt 1.-3.klašu skolēniem. Radošās (superspēju) dabnīcas. Dāvanā magnētiņi. | |
9.B | Izglītības iespējas Latvijā.
|
12.10.2022
106 kab. 14.20-15.00 |
Sniegt zināšanas par karjeras iespējam Latvijā, veicināt prasmes, kas būs nepieciešamas skolēniem karjeras veicināšanai. |
Projekts “Esi brīvprātīga darba veicējs” Pasākums “Rudeņtiņš -bagāts vīrs” | 14.10.2022
Skolā 11.00-13.00 |
8.-9.klašu skolēni iepazīstas ar latviešu tradicionālajiem rudens svētkiem, gatavojas pasākumu vadīt 1.-3.klašu skolēniem. Radošās (superspēju) dabnīcas. Dāvanā magnētiņi. | |
9.A, B | Vislaimīgākā profesija | Angļu valodas stundā 20.10.22. | Analizējot tekstu iesaistās pārrunās par karjeru, noskaidro citu attieksmi un uzklausa citu viedokļus, salīdzina tos ar saviem uzskatiem un sniedz atgriezenisko saiti. |
9.A, B
(5 skolēnu komanda) |
Dalība nodarbībā: “Jaunā uzņēmēja ABC” | Ziemeļvalstu ģimnāzijā 18.10.2022.
12:00-13:30 |
Skolēni uzzināja, kurus savus talantus un stiprās puses var veiksmīgi izmantot biznesā un, kuras īpašības attīstīt, ja vēlies kļūt par uzņēmēju. |